بازداشت زنان "جهاد نکاح" توسط حزب الله

آنان از طریق هوایی وارد لبنان شده و قصد داشتند برای انجام "جهاد نکاح" از طریق زمینی به سوریه بروند اما توسط نیروهای حزب الله شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش سرویس دیگر رسانه های خبرگزاری شبستان و به نقل از شیعه آنلاین، روزنامه "الشروق" چاپ تونس در شماره روز گذشته خود از بازداشت تعدادی از زنان "جهاد نکاح" توسط حزب الله لبنان خبر داد.

این روزنامه در ادامه نوشت: تعداد این زنان تونسی، شش نفر بوده و مدتی قبل در مرز لبنان و سوریه توسط نیروهای حزب الله لبنان بازداشت شده اند.

"الشروق" به نقل از "بادیس کوباکچی" رئیس جمعیت حمایت از شهروندان تونسی خارج از کشور، نوشت: بررسی هایی که ما درباره سرنوشت زنان "جهاد نکاح" انجام داده ایم نشان می دهد که شش تن از این زنان در بازداشت حزب الله لبنان به سر می برند.

وی در ادامه افزود: آنان از طریق هوایی وارد لبنان شده و قصد داشتند برای انجام "جهاد نکاح" از طریق زمینی به سوریه بروند اما توسط نیروهای حزب الله شناسایی و بازداشت شدند.

"کوباکچی" همچنین گفت: از زمانی که ما از این خبر مطلع شده ایم، با حزب الله در تماس هستیم تا بتوانیم مقدمات آزادی و باز گرداندن آنان به تونس را فراهم کنیم. اولین گام، تحویل دادنشان به سفارت تونس در بیروت خواهد بود.

کد خبر 298955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha