ترور دانشمندان هسته ای، نشانه درماندگی استکبار است

فرماندار پاوه، گفت: ترور دانشمندان هسته ای ایران نشان از درماندگی استکبار در مقابله با پیشرفت روز افزون ایران اسلامی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، حسین خدرویسی فرماندار پاوه، امروز(14آذر) در نشست با دهیاران بخش مرکزی این شهرستان، اذعان کرد: حرکت غیر انسانی ایادی استکبار در ترور دو دانشمند فیزیک هسته ای کشورمان، نشانه درماندگی استکبار در مقابله با پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی و دستیابی به تکنولوژی های روز دنیاست.


وی با اشاره به اذعان رسانه های بیگانه مبنی بر وجود ردپاهایی از موساد(سازمان جاسوسی) در ترور شهریاری دانشمند هسته ای کشورمان، افزود: استکبار جهانی همواره در طول تاریخ عداوت و دشمنی خود را در قالب توطئه های مختلف، ترور، جنگ و تحریم های اقتصادی علیه ایران به کار گرفته است حال آنکه هر توطئه دشمنان علیه کشورمان، موجب عمیق تر شدن ارتباط مردم با نظام می شود.


خدرویسی، با محکوم کردن ‌ترور دانشمندان کشورمان این حرکت غیر انسانی را در راستای سیاست های اسرائیل و آمریکا برای ضربه زدن به برنامه هسته ای ایران اسلامی دانست.


وی در ادامه با اشاره به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، گفت: بیشترین برکت اجرای این طرح متوجه اقشار ضعیف به ویژه روستاییان می شود، لذا دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی باید نسبت به توجیه مردم و رفع نگرانی آن ها از اجرای این طرح اقدام کنند.

 

زاهد حق پناه بخشدار مرکزی پاوه، نیز در این نشست با اشاره به اختصاص 2 میلیارد ریال وام از محل صندوق مهر امام رضا (ع) به اشتغال روستاییان، گفت: در سال جاری بالغ بر 6 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی، توسعه گردشگری و احداث باغات جدید در روستاهای دوریسان، خانقاه و دشه هزینه شده است.

 

با تقدیر از زحمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پاوه، گفت: تاکنون 890 فقره وام مقاوم سازی به میزان 89 میلیارد ریال و 2 هزار و 90 فقره سند واحد های مسکونی روستایی در بخش مرکزی پرداخت و صادر شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 2990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha