حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در جشن عاطفه ها

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز( 11 مهر) با حضور در یکی از پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی کمیته امداد به دانش آموزان نیازمند کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، ظهر امروز (11 مهر)، با حضور در پایگاه میدان امام خمینی (ره)، کمک نقدی خود به دانش آموزان نیازمند را در صندوق انداخت.

 

وی در همین زمینه به خبرنگار شبستان در بوشهر گفت: جشن عاطفه‌ها در حقیقت پیوند مبارکی بین اغنیا، فقرا و بالندگی روح همبستگی و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت است.

 

وی افزود: مردم به لحاظ اینکه پیرو ائمه معصومین(ع)هستند، به تبعیت از آنها وظیفه خود که همانا کمک به همنوع است را تا حد توان انجام می‌دهند.
 

آیت الله صفایی بوشهری خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن کریم توجه بسیار ویژه ای به انفاق و کمک به دیگران داشته و آیات زیادی در این زمینه در قرآن کریم بر پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم نازل شده است.
 

وی خاطر نشان کرد: نیازمندان جامعه در سایه کمک های دیگر همنوعان می توانند سطح زندگی خود را تغییر دهند و شادی و نشاط دوباره به زندگی خود ببخشند.

 

امام جمعه بوشهر گفت: در جشن عاطفه‌ها مهر و محبت و حس نوعدوستی در بین فرزندان ایجاد و تداوم پیدا می‌کند و این فرهنگ باید نهادینه شود.

 

گفتنی است، در این مراسم مسئولان و جمعی از دانش آموزان هدایای نقدی و غیرنقدی خود را جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت اهدا کردند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 299056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha