تقدیر از 80زوج نمونه کانون های مساجد ساوه

خبرگزاری شبستان:‌ همزمان با گرامیداشت روز ازدواج از 80 زوج جوان نمونه عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه تقدیر می شود.

محمدمهدی کارکن، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اراک، گفت: همزمان با روز ازدواج مصادف با اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، جشن پیوند آسمانی6 در ساوه برگزار می شود.


وی با بیان اینکه سخنران این مراسم دکتر شاهین فرهنگ از روانشناسان برجسته کشور است افزود: در این همایش که ویژه زوجین عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه است از زوجین مسجدی دارای مهریه کم و ممتازین قرآنی، تقدیر می شود.


کارکن ادامه داد:‌ برگزاری کارگاه مشاوره تربیتی نیز از برنامه های جنبی این مراسم است که در آن زوجین از آموزش های مفید و لازم در اداره امور خانواده و همسرداری بهره مند می شوند.


مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه از اهدای هدیه به زوجین دارای نام های علی، فاطمه و زهرا خبر داد و اظهار کرد: برگزاری مسابقه کتبی بین شرکت کنندگان نیز از دیگر برنامه های این مراسم است.


وی هدف از این همایش را ترویج ازدواج آسان بین جوانان،‌ به کارگیری سیره ائمه اطهار و اهل بیت(ع) در زندگی، ارائه راهکارهای عملیاتی برای پرهیز از تجمل گرایی و سختگیری های موجود و برداشتن موانع سر راه برای ازدواج جوانان عنوان کرد.
 

کارکن اظهار کرد: ازدواج جوانان امروز به یکی از پر دغدغه ترین و حساس ترین مسائل پیش روی جامعه و خانواده ها تبدیل شده است که باید این سنت حسنه پیامبر(ص) به شیوه ای ساده و آسان برای همه جوانان تسهیل شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 299383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha