راه اندازی دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در ایلام

خبرگزاری شبستان: مسئول مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای استان ایلام، از راه اندازی دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا در آینده نزدیک در این استان خبر داد.

مجتبی رشیدی، مسئول مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای استان ایلام، صبح امروز(14 مهر) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: با رایزنی ها و مکاتبات به عمل آمده با آموزش و پرورش این استان در صورت تامین فضا، این دبیرستان تا پایان سال جاری راه اندازی خواهد شد.


وی، تصریح کرد: پیش بینی می شود با راه اندازی دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا حداقل 100 نفر دانش آموز پذیرش شود.


رشیدی، بیان کرد: در مدرسه مذکور برای دانش آموزان رشته علوم انسانی علاوه بر دروس این رشته عقاید، تفسیر، اخلاق به عنوان مبادی عربی آموزش داده می شود.


مسئول مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای استان ایلام، اظهار کرد: این دبیرستان نخستین مدرسه پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا در سطح این استان خواهد بود.


وی، همچنین به فعالیت دو دبیرستان علوم و معارف اسلامی دخترانه در شهرستان ایلام و دره شهر اشاره کرد و افزود: در این مدارس بیش از 90 دانش آموز دختر مشغول به تحصیل هستند.


رشیدی، با بیان اینکه دبیرستان شهرستان ایلام در سال 86 و دره شهر در سال 89 راه اندازی شده است، یادآور شد: تربیت نیروی فرهنگی برای ورود به عرصه های مختلف اجتماعی از اهداف تحصیل در این دبیرستان است.


مسئول مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای استان ایلام، خاطرنشان کرد: سال گذشته 800 میلیون ریال به این مدارس اختصاص یافته که این مبلغ در سال جاری به بیش از یک میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.


پایان پیام/
 

کد خبر 299763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha