رسانه ها و آموزش و پرورش رسالت خود را در بحث حجاب و عفاف ایفا کنند

خبرگزاری شبستان: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جهرم گفت: رسانه ها، آموزش و پرورش و صدا و سیما باید در این زمینه رسالت خود را به خوبی ایفا کنند.

حجت الاسلام محمد عباسزاده جهرمی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جهرم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم گفت: خانواده ها باید با برقراری ارتباط صحیح و منتقل کردن آرمان های مذهبی و ملی به فرزندان به تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی کمک کنند.


وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف توسط نهادهای متولی در جامعه، افزود: رسانه ها، آموزش و پرورش و صدا و سیما باید در این زمینه رسالت خود را به خوبی ایفا کنند.


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جهرم با اشاره به اینکه باید چرایی مسئله حجاب و هنجارهای موجود جامعه توسط دبیران و اساتید مدارس و دانشگاه ها به نسل جوان منتقل شود، خاطرنشان کرد: روحانیت نیز وظیفه دارد تا در این زمینه تلاش کرده و نقش کلیدی خود را در این زمینه ایفا کند.


وی با اشاره به اینکه باید استفاده از ابزارهای موجود در جامعه به درستی مدیریت شود، تصریح کرد: باید از آسیب هایی که امواج ماهواره به خانواده ها می زند با فرهنگ سازی و آموزش جلوگیری شود.


عباسزاده با اشاره به اینکه باید الگوهای مناسب به جوانان معرفی شود، اظهارداشت: باید تجربه لذت حجاب کامل و آرامشی که از طریق آن به افراد منتقل می شود به قشر جوان امروز رسانده شده تا جلو آسیب ها گرفته شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 300167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha