حوزه های علمیه عامل گسترش فرهنگ دینی در جامعه است

خبرگزاری شبستان:حجت الاسلام حسینی همدانی امام جمعه کرج در آیین تودیع و معارفه مسئول جدید حوزه های علمیه خواهران استان البرز گفت:حوزه های علمیه عامل گسترش و ارتقاء فرهنگ دینی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز؛ آیین تودیع و معارفه مسئول حوزه های علمیه خواهران استان البرز امروز 15 مهر با حضور حجت الاسلام جمشیدی، رئیس حوزه علمیه کشور، حجت الاسلام حسینی همدانی، امام جمعه جدید استان، مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان البرز و خانم حجازی رئیس دانشگاه خوارزمی و ائمه جمعه استان البرز برگزار شد.


بر این اساس در آیین تودیع و معارفه مسئول حوزه های علمیه خواهران استان البرز از زحمات حجت الاسلام علی اکبر ایمانی قدردانی و حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه البرز به عنوان مسئول جدید معرفی شد.


حجت الاسلام حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز با حضور در این آیین به نقش موثر حوزه های علمیه در گسترش و ارتقاء فرهنگ دینی تاکید کرد.


همچنین مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان البرز در این مراسم گفت: انشاالله برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت با برنامه ریزی های انجام شده با همفکری مدیران در مسیر ارتقاء حوزه های علمیه انجام می شود.


این مسئول ادامه داد: در زمینه ارتقاء اهداف برنامه ریزی شده ایجاد اتاق فکر با حضور نماینده ولی فقیه، ایجاد کارگروه در بخش های مختلف و کلاسهای آموزشی فوق برنامه از برنامه های در دست اجرا خواهد بود.


بنی احمدی افزود: بنده با توجه به احساس وظیفه خدمتگزاری و دانستن اینکه خود را سرباز امام زمان می دانم، این مسئولیت را می پذیرم و امیدوارم در این مسیر بزرگان و مسئولان استان ما را یاری کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 300450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha