ترور دانشمندان هسته ای، ذره ای از ایستادگی ملت ایران کم نمی کند

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: صدور تحریم و ترور دانشمندان هسته ای، ذزه ای از استقامت و ایستادگی ملت ما کم نمی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، عصر روز گذشته(13آذر) در اختتامیه هشتمین جشنواره کشوری ره آورد سرزمین نور در کرمانشاه، عزت اقتدار و سربلندی ایران و موفقیت کشورمان در عرصه های مختلف را مرهون تلاش جوانان و درایت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری دانست.


لاریجانی، به مشکلات و سنگ اندازی های غرب در طول 32 سال از عمر با برکت نقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز صدور قاطعانه تحریم و ترور اساتید علمی کشور و دیگر دسیسه های دشمن ذره ای از استقامت و ایستادگی ملت ایران را کم نمی کند.


وی با بیان اینکه دفاع مقدس پیوند عاطفی رزمندگان با صحنه های کربلا بود، بیان کرد: دلاورمردان جبهه های جنگ، با عشق به ولایت و ابا عبدالله الحسین(ع) از کیان مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.


این مقام مسئول، حادثه عظیم کربلا و پیروزی خون بر شمشیر را سرلوحه و نماد آزادی خواهی و آزادگی جامعه اسلامی ما بر شمرد و اظهار داشت: با الگو گرفتن از سیره امام حسین (ع) و ائمه معصومین می توان رستگاری دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آورد.


وی در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه در دوران 8 سال دفاع مقدس آماج بمباران قرار گرفته است، افزود: مردم این استان نماد مقاومت و پایمردی و ایثار هستند.


رئیس مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه در آن دوران با تمام وجود از آب و خاک کشورمان دفاع کردند و امروز در پاسخ به آن همه رشادت، باید نگاه ویژه ای به این استان داشت.


دکتر لاریجانی، تأکید کرد: نمایندگان مردم و مدیران ارشد استان باید تلاش کنند تا در تمام زمینه های فرهنگی، اقتصادی و علمی به آن جایگاه شایسته خود برسد.


سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، هم جشنواره فرهنگی هنری ره آورد سرزمین های نور را به لحاظ مشارکت آحاد مردم بزرگترین جشنواره هنری دانست و عنوان کرد: اگر ده ها هزار وصیت نامه شهدا را بخوانیم همه یک پیام دارند و آن اطاعت از ولایت است.


وی عظمت و اقتدار ایران اسلامی را موجب خشم و انزجار دشمنان دانست و تصریح کرد: آنان امروز به بن بست رسیده اند و می خواهند با ترور دانشمندان کشورمان عقده گشایی کنند.


سردار نقدی، این جشنواره را پیوند بین نسل ها دانست و افزود: در سال های آینده این جشنواره در مناطق عملیاتی و با حضور مردم برگزار می شود تا واقعیت آن هرچه بیشتر بیان شود.


در ادامه سردار محمد نظر عظیمی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، نیز گفت: همه ما موظفیم با پاسداری از ارزش ها و تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب، دین خود را به شهدا ادا کنیم.


حسین جعفری دبیر هشتمین جشنواره ره آورد سرزمین نور، هم در پایان بیان کرد: از 14 هزار و 763 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره 70 درصد متعلق به آقایان بوده است.


گفتنی است، هشتمین جشنواره کشوری ره آورد سرزمین های نور عصر روز گذشته(13آذر) با معرفی و تجلیل از از 97 برگزیده در 3 بخش جوان، نوجوان و بزرگسال در رشته های خاطره نویسی، شعر، متن ادبی، داستان کوتاه، عکس، فیلم، فیلم نامه و وبلاگ به کار خود پایان داد.


پایان پیام/

 

کد خبر 3023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha