رسانه ها عامل ترویج حجاب باشند

خبرگزاری شبستان: سرپرست دبیرخانه کانون ‌های مساجد فارس گفت: رسانه‌ های دیداری و شنیداری باید فرهنگ حجاب و عفاف را ترویج دهند.

حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم گفت: اولین عامل بی حجابی در جامعه عدم استحکام پایه‌ های عقیدتی در افراد است.

 

سرپرست دبیرخانه کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه خانواده و فضای موجود در آن نقش بسزایی در ایجاد فرهنگ حجاب و عفاف دارد، افزود: ترویج فرهنگ دینی خانواده‌ ها در نوع پوشش فرزندان تاثیر می‌گذارد.

 

سرپرست نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس با اشاره به اینکه جامعه باید در فرهنگ ‌سازی امر حجاب تلاش کند، خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ عمومی جامعه به سمت حجاب نرود کار به جایی نخواهیم برد.

 

حجت الاسلام نیازی با اشاره به اینکه فرهنگ حجاب و عفاف در محیط‌ های آموزشی، مدارس و دانشگاه ‌ها طبق یک قانون نا نوشته تبیین شده است، تصریح کرد: این امر برای دانش ‌آموزان و دانشجویان به گونه‌ ای رواج داده شده که اگر با حجاب باشند جایگاهی در جامعه ندارند.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ های دیداری و شنیداری باید فرهنگ حجاب و عفاف را ترویج دهند، بیان کرد: در برخی از برنامه ‌های تلویزیونی استان پوشش‌ های اسلامی رعایت نمی ‌شود و عدم رعایت این امر توسط رسانه ملی سبب ترویج بدحجابی برای جوانان می ‌شود.

 

سرپرست دبیرخانه کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه به رغم انتقادات ما در رابطه با بحث حجاب و عفاف در فضای انسان محور و اومانیسمی جامعه امروز، همین که توانسته ‌ایم پوشش حجاب را در جامعه حفظ کنیم خوب و موثر بوده است، اظهارداشت: اعتقاد ما این است که در این زمینه هنوز تا رسیدن به فضای مطلوب فاصله داریم.

 

پایان پیام/

کد خبر 302429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha