جانبازان نابینا فاتح ارزش های انسانی و معنوی هستند

خبرگزاری شبستان:‌ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت:‌ جانبازان نابینا روشندلانی هستند که با چشم دل و ایمان ارزش های اخلاقی و انسانی فتح کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در مراسم گرامیداشت جانبازان 70درصد و نابینای استان مرکزی که به مناسبت روز عصای سفید در تالار ایرانیان برگزار شد، گفت:‌ جانبازان نابینا مادرزادی نابینا به دنیا نیامده اند بلکه با چشمانی پر از امید و برای اینکه بصیرت و روشنی را به ما هدیه دهند، متولد شده اند.

 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت:‌ جانبازان نابینا چشمان خود را در راه اسلام و میهن اسلامیشان هدیه دادند تا من و شما امروز چشمانمان را به روی بی عفتی،‌ بی حرمتی و بی عدالتی ها نبندیم.


وی افزود: اگر رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی های و ایثار و فداکاری های خود نگذاشتند یک وجب از خاک این سرزمین به دست اجنبی ها نیفتد ما هم امروز وظیفه داریم که با عشق و ایمان نگهبان ارزش ها و دفاع گر آرمان های میهن باشیم.
 

حجت الاسلام هنرمند گفت:‌ جانبازان باید به این نکته توجه کنند که حضور آن‌ها در پویایی، رشد و ترقی جامعه تأثیر دارد و باعث تعالی جامعه، حفظ و تقویت ارزش‌ها می‌شود که در نهایت تضمینی برای انقلاب اسلامی ایران است.


لازم به ذکر است، این مراسم به مناسبت روز عصای سفید جهت پاسداشت از مقام معنوی جانبازان معزز روشندل استان مرکزی به همت معاونت بهداشت و درمان بنیاد استان مرکزی با حضور جانبازان روشندل به همراه خانواده هایشان و برخی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در تالار ایرانیان برگزار شد.


گفتنی است، در این مراسم که به جانبازان هدایایی اهدا شد، دکتر شیرازی از متخصصان چشم و قرنیه استان مرکزی به بررسی مشکلات و پاسخ سالات جانبازان پرداخت. 


پایان پیام/

کد خبر 303316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha