فعالیت 300 بازرس افتخاری در قم/اجرای 90 برنامه برای نهادینه سازی قانون

خبرگزاری شبستان: مدیرکل سابق بازرسی قم با اشاره به فعالیت بازرسان گفت: ما به منظور نظارت و پیگیری بیشتر بر کارها، 300 بازرس افتخاری را جذب کرده‌ایم که آموزش‌های لازم را برای آنها گذاشته و در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، عباس فرزادنیا امروز(23 مهر) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان قم تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم گسترش فرهنگ نظارت‌پذیری است که این سازمان تلاش کرده در همه استان‌ها بر این اساس برنامه ریزی داشته باشد.
 

وی ابراز داشت: یکی از موضوعات مهمی که باید مد نظر قرار گیرد، نهادینه کردن ضوابط و مقرارت در دستگاه‌ها است که باید تقویت شود و نظارت و بازرسی‌ها هم باید به گونه‌ای باشد که ادارات را به اجرای صحیح قانون سوق دهد.
 

فرزادنیا گفت: به منظور نهادینه سازی قانون‌گرایی در دستگاه‌های قم، 90 برنامه با هماهنگی سازمان بازرسی کل کشور در قم اجرایی شد، که اثرات بسیاری را به همراه داشت.


مدیرکل سابق بازرسی استان قم با اشاره به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قم گفت: اجرای مصوبات سفر ایشان یکی از موضوعاتی بود که در اولویت قرار گرفت که این سازمان هم با نظارت دقیق بر اجرای آن برآمد.
 

وی تصریح کرد: همچنین طرح انتقال آب به استان قم از سرشاخه‌های دز یکی دیگر از پروژه‌ها بود که با همکاری و هماهنگی دیگر نهادها نظارت‌ها انجام شد.
 

فرزادنیا با اشاره به عملکرد اداره کل راه و شهرسازی گفت: برای این منظور پروژه قم گرمسار و همچنین آزاد راه قم تهران به عنوان نقاط حادثه خیز توسط سازمان بازرسی شناسایی و دو ماه قبل از حادثه اتوبان تذکر داده بودیم.


مدیرکل سابق بازرسی استان قم افزود: پروژه‌های مونوریل، مترو، فروش اوراق مشارکت و فرودگاه قم از دیگر برنامه‌های کلان مورد نظارت این سازمان بوده است و در خصوص بافت‌های فرسوده هم مصوبات شورای شهر در دستور کار قرار گرفت.
 

فرزادنیا با اشاره به فعالیت بازرسان گفت: ما به منظور نظارت و پیگیری بیشتر بر کارها، 300 بازرس افتخاری را جذب کرده‌ایم که آموزش‌های لازم را برای آنها گذاشته و در حال فعالیت هستند.
پایان پیام/

کد خبر 303457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha