7 تن گوشت قربانی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در نخستین ساعات روز عید سعید قربان، هفت تن گوشت قربانی توسط افراد خیر در اختیار این نهاد قرار گرفت و بین نیازمندان توزیع شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدرضاحسینی با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان اظهار داشت: بخشی از این گوشتها، مقدار 133 رأس گوسفند بود که توسط یک خیر در زیرکوه اهدا شد.


وی اظهار داشت: تعداد264 پایگاه ثابت و 28 پایگاه سیار توسط این نهاد در محل برگزاری نماز عید قربان، میادین و معابر اصلی برای جمع آوری نذورات قربانی مردم مومن تدارک دیده شده است.


حسینی با اشاره به اینکه طرح جمع آوری نذورات قربانی محدود به ادارات این نهاد در سطح استان نیست، افزود: در راستای طرح مسجد محوری نیز تعداد200 پایگاه در سطح مساجد استان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می نمایند.


به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان، وی تصریح کرد: هم استانهای گرامی در صورت تمایل می توانند نذورات قربانی خود را به صورت وجه نقد به شماره حساب 0102102891005 نزد بانک صادرات شعبه مرکزی بیرجند بنام کمیته امداداستان واریز نمایند.


وی گفت:در سال گذشته مردم مومن و متدین خراسان جنوبی یک میلیارد و700 میلیون ریال نذورات قربانی به منظور کمک به نیازمندان و محرومان به این نهاد اهدا کردند.


پایان پیام/
 

کد خبر 303568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha