همه گفتمان‌ها، زیرمجموعه آسمان گفتمانی انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری شبستان: استاندار سابق ایلام، گفت: همه گفتمان های سیاسی در چارچوب نظام اسلامی زیر مجموعه آسمان گفتمانی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، محمود عباس زاده مشگینی، استاندار سابق ایلام، صبح امروز(27 مهر) در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید این استان، اظهار کرد: همه گفتمان‌ها بخشی از پیکره گفتمان انقلاب اسلامی هستند، اعتدال با عدالت جنگ ندارد، اعتدال و عدالت یک ریشه دارند.


وی، با بیان اینکه ریشه اعتدال همان عدل است، افزود: این همان عدلی که حضرت امام علی (ع) به عنوان مظهر عدالت در این راستا گام برداشت.


استاندار سابق ایلام، با اشاره به اینکه در انتخابات گفتمان‌هایی مطرح می‌شود، این گفتمان‌ها ناظر بر این درد‌ها مردم است، تصریح کرد: همه این گفتمان‌ها زیرمجموعه آسمان گفتمانی انقلاب اسلامی هستند.


عباس زاده مشگینی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی مستحکم ‌ترین نظام سیاسی دموکراتیک بر مبنای فکر اسلامی است، گفت: منحصر به فردترین نظام سیاسی بر مبنای فکری اسلامی است، نقشه انقلاب اسلامی نیز نقشه دقیق و منطقی بوده و مطابق با احکام دین و مکتب اهل بیت و بی‌نقص و نقشه درستی است.


وی، ابراز کرد: بصیرت و معرفت مردم و شجاعت رهبری معظم انقلاب به تعبیر دیگر این مردم‌سالاری و جمهوریت نظام اسلامی را از طوفان‌ها عبور داده و ولایت نه تنها ضامن اسلامیت بلکه به لطف الهی پاسدار جمهوریت نیز بوده و همواره پاسدار مردم‌سالاری دینی بوده است.


استاندار سابق ایلام، یادآور شد: همانطوری که اسلامیت نظام در طول 35 سال گذشته و حتی قبل از آن در معرض توطئه و تهاجم بوده، جمهوریتش نیز مورد کینه دشمن بوده است.


عباس زاده مشگینی، گفت: امروز ضرورت دارد که همه حمایت همه جانبه از برنامه های دولت منتخب مردم را به عنوان یک تکلیف شرعی بدانند و به تصمیمات دولت برآمده از رای مردم احترام بگذاریم و حمایت کنیم.


وی، با اشاره به اقدامات انجام شده در استان ایلام، ابراز کرد: آرزو داشتم که شاهد انجام عملیات اجرایی راه آهن ایلام، فازهای پتروشیمی ایلام در این استان باشم اما باید این مهم را قدر دانست و بنده در هر سنگر دیگری باشم خدمتگزار مردم و ملت سرافراز ایران اسلامی خواهم بود.


استاندار سابق ایلام، با تقدیر از همه مدیران استان و مردم شهید پرور ایلام، خاطرنشان کرد: مردم استان ایلام مردمی فهیم و پرتلاش هستند و هموار پشتیبان ولایت فقیه بوده اند و این امر را در حماسه 24 خرداد با حضور خود به خوبی نشان دادند.


گفتنی است، محمود عباس زاده مشگینی، با 11 ماه به عنوان استاندار ایلام، نوزدهمین استاندار این استان بوده است.


پایان پیام/

کد خبر 304086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha