کمک 6 میلیارد ریالی مردم جهرم به ایتام مددجو

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد شهرستان جهرم گفت: مردم این شهرستان در 6 ماهه نخست سال جاری افزون بر 6 میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان کمک کردند.

سیدمحمدرضا رضوی زادگان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم گفت: خیرین بومی و غیربومی این شهرستان در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 6 میلیارد ریال به خانواده های ایتام کمک کردند.


وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم تعداد 791 یتیم را زیر پوشش دارد، افزود: تعداد 429 خانواده یتیم در جهرم زندگی می کنند.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم از جذب سه هزار و 342 حامی ایتام، از اقشار و اصناف مختلف جامعه خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان 85 درصد از جذب اعتبار حمایت از ایتام در حوزه اداره جهرم و مابقی توسط مردم بخش خفر جمع آوری شده است.


وی طرح اکرام ایتام را از طرح های موفق این نهاد حمایتی دانست و تصریح کرد: این طرح زمینه مشارکت اقشار مختلف جامعه را فراهم کرده و کمک های خیرین را به ایتام مورد نظر ارائه می کند.


رضوی زادگان ضمن تشکر از خدمات ارزنده این حامیان که با اعتقاد قلبی و پیروی از روش ائمه اطهار (س) در رسیدگی به مسائل عاطفی و اقتصادی ایتام تلاش می کنند، اظهار داشت: همشهریان می توانند جهت شرکت در این طرح با شماره تلفن 2232700-0791 تماس بگیرند.


پایان پیام/

کد خبر 304179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha