لزوم حمایت بیشتر دولت از معلولان و نیازمندان جامعه

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره بهزیستی جهرم با اشاره به اینکه از دولت انتظار داریم تا امکانات و بودجه بیشتری در اختیار این نهاد قرار دهد، گفت: مبلغ مستمری که سازمان بهزیستی در اختیار معلولان قرار می دهد کافی نیست.

حمید آزرمی، رئیس اداره بهزیستی جهرم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم گفت: یکی از اهداف نظام انقلاب اسلامی رسیدگی به محرومان، اقشار در معرض آسیب و آسیب دیده بوده و این مهم مورد تاکید بزرگان دین نیز واقع شده است.


وی با اشاره به اینکه وظایف بهزیستی بیشتر جنبه حمایتی و توانبخشی دارد، افزود: بهزیستی در رابطه با وظایف خود از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهد کرد.


رئیس اداره بهزیستی جهرم با اشاره به اینکه از دولت انتظار داریم تا امکانات، بودجه و اعتبار بیشتری در اختیار این نهاد قرار دهد، خاطرنشان کرد: مبلغ مستمری که سازمان بهزیستی در اختیار معلولان قرار می دهد کافی نیست و دولت باید در این زمینه چاره اندیشی کند.


وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی هیچ وقت به محرومان بی توجه نبوده است، تصریح کرد: اگر کم و کاستی وجود دارد در مقام اجرا بوده است.


آزرمی با اشاره به اینکه بهزیستی در بحث کمک هزینه تحصیلی معلولان و در حد توانایی خود حمایت کرده است، گفت: مهمترین مشکل معلولان، عدم رعایت حقوق قانونی آنها توسط مردم و مسئولان است که باید در این زمینه نیز احترام این قشر از جامعه محفوظ بماند.


پایان پیام/

کد خبر 304210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha