وهابیت شبکه جاسوسی استکبار برای تفرقه در امت اسلامی است

خبرگزاری شبستان: مدیر شبکه جهانی ولایت و استاد حوزه علمیه قم با اظهار اینکه آمریکا از وهابیت استفاده ابزاری می کند، گفت: وهابیت شبکه جاسوسی است که استکبار جهانی برای تفرقه بین امت اسلامی در پیش گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سید محمد حسینی قزوینی، استاد حوزه علمیه قم و مدیر شبکه جهانی ولایت، صبح امروز (28 مهر) در جمع بسیجیان استان گلستان با اشاره به فرا رسیدن عید غدیرخم گفت: این عید بزرگی برای مسلمانان است که هدف و دورنمای اسلام را ترسیم کرده است.


وی افزود: سران غربی و استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و اسراییل در زمینه تفرقه بین شیعه و سنی سرمایه گذاری زیادی کرده و چشم دوخته اند تا ثمره این تفرقه را ببینند.
 

آیت الله حسینی قزوینی اظهارداشت: جنگی که امروز در سوریه جریان دارد توسط وهابیت(مزدوران آمریکا) به راه انداخته شده و شبکه جاسوسی است که استکبار جهانی برای تفرقه بین امت اسلامی در پیش گرفته است.
 

مدیر شبکه جهانی ولایت خاطرنشان کرد: مسلمانان بخصوص ایرانیان هوشیار باشند چرا که دشمن سعی دارد تا کشور ما را هم به نوعی وارد این بازی بکند و با ایجاد تفرقه، انرژی مسئولان را بابت خدمت به مردم و سازندگی و توسعه کشور بگیرد.
 

آیت الله سید محمد حسینی قزوینی تصریح کرد: استان گلستان با تنوع قومی و قبیله ای که دارد تا کنون در زمینه وحدت شیعه و سنی و اقوام و فرهنگ های متفاوت بسیار خوب عمل کرده و نتیجه آن همزیستی مسالمت آمیز در این خطه سرسبز است.


استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: دشمن از طرق گوناگون به دنبال پاشیدن بذر اختلاف میان مسلمانان است و در این راه از تکنولوژی روز و اینترنت و شبکه های ماهواره ای بهره جسته و توسط این امکانات شبهات زیادی را به خورد جوانان می دهد.
 

وی در پایان گفت: هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری و استقامت مردم ایران تاکنون جواب همه توطئه ها را داده و دشمنان را مایوس کرده و از این به بعد هم با بصیرتی که مردم ایران کسب کرده اند شاهد ناکامی تفرقه افکنان خواهیم بود.
 

پایان پیام/

کد خبر 304305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha