کمک بیش از 4 میلیارد ریالی مردم خراسان شمالی در جشن عاطفه ها

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی گفت: در جشن عاطفه های امسال 4 میلیارد و 134 میلیون و 328 هزار ریال کمک های نقدی و غیرنقدی از سوی مردم نیکوکار استان جمع آوری شد.

امان الله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی به خبرنگار شبستان در خصوص کمک های جمع آوری شده گفت: از مجموع رقم جمع آروی شده 845 میلیون و 286 هزار ریال آن در قالب کمک های نقدی و 3 میلیارد و 289 میلیون ریال نیز در قالب کمک های غیرنقدی جمع آوری شده است.

 

وی با بیان این که این کمک ها در هزار و 116 پایگاه جمع آوری شد، افزود: سال گذشته 3 میلیارد و 614 میلیون ریال کمک های مردمی در پایگاه های جشن نیکوکاری استان جمع آوری شد.

 

وی در خصوص کمک های جمع آروی شده در شهرستان های استان نیز خاطر نشان کرد: از مجموع کمک ها ی جمع آوری شده امسال مبلغ 162 میلیون ریال مربوط به شهرستان اسفراین، 338 میلیون ریال جاجرم، 375 میلیون ریال شیروان،410 میلیون ریال مانه و سملقان، 66 میلیون ریال فاروج، 833 میلیون ریال گرمه و یک میلیارد و 870 میلیون ریال نیز مربوط به شهرستان بجنورد است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی اظهار داشت: کمک های نقدی جمع آوری شده در هر مدرسه میان دانش آموزان محروم نیازمند تحت پوشش و غیر تحت پوشش همان مدرسه توزیع می شود و کمک های جمع آروی شده درمدارس برخوردار نیز با هماهنگی مدیر مدرسه به مدارس نیازمند ارسال می شود تا بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

 

حسین پور افزود: هدایای غیر نقدی جمع آوری شده نیز میان مدارس جابه جا می شود تا کرامت دانش آموزان نیازمند حفظ شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 304372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha