اشرار منطقه منتظر پاسخ کوبنده سربازان گمنام امام زمان (عج) باشند

خبرگزاری شبستان: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اشرار منطقه منتظر ضربه ای مهلک و پاسخی کوبنده از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حاتم نارویی، استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: اگر چه در حرکت تروریستی هنگ مرزی سراوان چند تن از مرزبانان رشید انقلاب اسلامی را از دست دادیم اما اشرار بدانند که در روزهای آینده ضربه ای مهلک و پاسخ کوبنده از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: اینکه اشرار در نقطه صفر مرزی به مرزبانان شلیک کنند و آنها را به شهادت برسانند و سپس به خاک کشور پاکستان پناه ببرند یک حرکت بزدلانه است که باید در این مورد وزارت کشور و وزارت امور خارجه کشور پاکستان در کنترل مرزها تحت فشار قرار دهند.

 

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه، اختصاص اعتبارات در بخش فرهنگی به استان را  ناعادلانه دانست و بیان داشت: استان سیستان و بلوچستان به لحاظ هم مرز بودن با دو کشور پاکستان و افغانستان در خطر ناتوی فرهنگی قرار دارد لذا این استان در اختصاص اعتبارات فرهنگی به نگاه ویژه نیازمند است.

 

نارویی بیان داشت: سازمان تبلیغات به استان سیستان و بلوچستان نگاه ویژه و خاص داشته باشد تا بتوانیم در خاکریز جبهه جنگ نرم دشمن موفق و سربلند بیرون بیایم.

 

پایان پیام/

کد خبر 306747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha