تهیه و تولید انیمیشن قصه‌های ادب از شبکه آفتاب

خبرگزاری شبستان: مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی از تهیه و تولید انیمیشن قصه‌های ادب با موضوع اجتماعی از شبکه آفتاب خبر داد.

حمید قربانی‌جم، مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: انیمیشن قصه‌های ادب به کارگردانی سیما روزگاری و تهیه‌کنندگی عبدالرضا صفوی در سیمای مرکز استان تهیه و از شبکه آفتاب پخش خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: انیمیشن قصه‌های ادب بر اساس داستان‌های کهن پارسی و با تکنیک دو بعدی در شبکه آفتاب استان مرکزی و در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با قصه‌های سنتی و کهن فرهنگ ایرانی تهیه و تولید شده است.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی با بیان اینکه مجموعه "قصه های ادب" اقتباسی از میراث ادب فارسی است که در قالب انیمیشن به تصویر کشیده شده است ادامه داد: این برنامه در 13 قسمت 10 دقیقه‌ای به مدت 130 دقیقه در طبقه الف تولید شده است.

 

قربانی جم تصریح کرد: در ابتدای هر قسمت از این مجموعه حدیثی از ائمه اطهار(ع) بیان می‌شود که مشخص کننده موضوع و محتوای برنامه است، سپس داستانی برگرفته از آموزه‌های اخلاقی و رفتاری ادبیات کهن ایران زمین را روایت می‌کند تا مخاطبان را بیشتر با فرهنگ اصیل و پایدار کشورمان آشنا کند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 306865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha