نرخ طلاق در بین مددجویان کمیته امداد کمتر از یک درصد است

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی نرخ طلاق در بین مددجویان این نهاد را کمتر از یک درصد ذکر کرد و گفت:برای تمامی زوج های تحت حمایت این نهاد کارگاه های آموزشی و کلاس های مشاوره قبل از ازدواج برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدجواد رضوی، مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی امروز عصر(6آبان) در همایش فرهنگی و آموزشی روز خانواده اظهار داشت: در جامعه امروزی برای بسیاری از موضوعات باید یک سری آموزش ها را فرا بگیریم ولی متاسفانه برای زندگی و تشکیل خانواده که مهمترین عنصر جامعه هستند آموزشی را فرا نمی گیریم.

 

وی به بایسته های خانواده از دیدگاه قرآن اشاره کرد و گفت: در دین اسلام برای هر فرد سه پدر معرفی شده که شامل پدر خود فرد، پدر همسر وی و همچنین معلم هستند که احترام بر این سه نفر واجب است ولی متاسفانه در جوامع امروزی برخی از افراد جایگاه و ارزشی برای خانواده همسر خود قائل نیستند.

 

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی بر توجه احکام الهی در زندگی تاکید کرد و گفت: اگر در زندگی به خداوند متعال وصل بودیم همه چیز برای ما خوب است ولی اگر از خداوند دور و رها شدیم در تمامی مراحل زندگی به انحراف کشیده می شویم.

 

رضوی با بیان اینکه باید آگاهی خود را نسبت به دین ارتقاء دهیم، خاطر نشان کرد: در قرآن کریم تمامی ویژگی های یک خانواده متعال تبیین و بر شادکامی و نشاط در زندگی تاکید شده است.

 

وی با اشاره به اینکه 99 درصد جدایی ها در زندگی مشترک به دلیل جدایی از دین است، یادآور شد: زندگی که بر اساس احکام الهی و دینی بنا شود پایدار بوده و به راحتی از هم نمی پاشد.

 

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی نرخ طلاق در بین مددجویان این نهاد را کمتر از یک درصد ذکر کرد و گفت:برای تمامی زوج های تحت حمایت این نهاد کارگاه های آموزشی و کلاس های مشاوره قبل از ازدواج برگزار می شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 307058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha