رسانه های فعال در اجلاس پیرغلامان کمک هزینه عتبات دریافت می کنند

خبرگزاری شبستان: دبیر استانی یازدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی(ع) در گلستان از برنامه ریزی به منظور تجلیل از خبرنگاران برتر در ایام برگزاری اجلاس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، دبیر استانی یازدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی(ع) در گلستان در جلسه هماهنگی برنامه های روابط عمومی یازدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی(ع)، با بیان اهمیت پوشش تبلیغاتی برنامه های اجلاس و تأکید بر لزوم هماهنگی و حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه، گفت: هر چند پرداختن به عاشورا و معرفت اباعبدالله الحسین(ع) از وظایف ذاتی اصحاب رسانه است، اما به جهت قدردانی از زحمات خبرنگاران حاضر در اجلاس، به 3 نفر از خبرنگارانی که از نظر کمی و کیفی با پرداختن به محتوا، اخبار اجلاس را پوشش دهند، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا می شود.


مسلم منوچهری، مسئول روابط عمومی اجلاس نیز با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده، گفت: رایزنی های لازم برای پوشش اینترنتی مورد نیاز خبرنگاران با مسئولان کمیته ها انجام شد.


به گزارش دبیرخانه یازدهمین اجلاس بین المللی تجلیل ازپیرغلامان حسینی(ع)، وی تصریح کرد: خبرنگاران نیز عملا از نشست مطبوعاتی، پای کار آمدند و امید می رود با همکاری خالصانه اصحاب رسانه، محتوای اجلاس در ایام برگزاری اجلاس، در حد مطلوب منعکس و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.


گفتنی است، مراسم استقبال از کاروان حسینی (ع) ساعت 15 عصر امروز (7 آبان) در امامزاده عبدالله گرگان، افتتاحیه و نشست های علمی صبح و عصر روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (8 و 9 آبان) در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و مراسم اختتامیه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا پنجشنبه (9 آبان) در مصلی نماز جمعه گرگان برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 307379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha