امروز انقلاب اسلامی ایران به خوبی به دنیا صادر شده است

استاندار فارس گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به خوبی به دنیا صادر شده است و حزب الله و غزه اهرم فشار انقلاب برای مقابله با فتنه صهیونیزم هستند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر روح‌الله احمدزاده، استاندار فارس در یادواره "لاله‌های محراب" ویژه گرامیداشت شهدای روحانی استان فارس با اشاره به تاریخی و روحانیون گفت: امروز اگر مرزهای انقلاب در اقصی نقاط عالم گسترش پیدا کرده و جبهه ضدامپریالیسم غرب با انقلاب اسلامی همه داستان هستند و مرزهای انقلاب اسلامی در غزه و لبنان تعریف شده،‌ ناشی از بصیرت و آگاهی اجتماعی است.

 

وی ادامه داد: روحانیت در بصیرت و آگاهی اجتماعی امروز جامعه نقش اساسی و برجسته‌ای داشته و دارد.

 

عالی ترین مقام اجرایی فارس با اشاره به برخی مقابله‌ها با عقلانیت اندیشی دینی قبل از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) همواره بر اسلام ناب محمدی در برابر اسلام آمریکایی، اسلام تحجر و اسلام تجدد تاکید داشتند.

 

وی اضافه کرد: کور خوانده‌اند کسانی که فکر می‌کردند با جریان سازی پوشالی مثل جنبش سبز می‌توانند مسیر انقلاب اسلامی را تغییر دهند اما جریان مردمی پس از انتخابات 88 مانع از تحرک آنان شد.

 

احمدزاده ضمن اشاره به افتخار دولت دهم این است که بر آرمان‌های انقلاب اسلامی پای می‌کوبد،‌ اظهار کرد: روح استکبارستیزی و فرهنگ نهج البلاغه باید در رفتار و ذهنیت مسئولان اکثریت پیدا کند، در حالی که پیش از این سکولاریسم در بدنه مسئولان و کارشناسان رسوخ کرده بود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به خوبی به دنیا صادر شده و حزب الله و غزه دو لبه قیچی انقلاب و اهرم فشار برای مقابله با فتنه صهیونیزم هستند.

 

احمدزاده با تاکید بر لزوم بکارگیری چارچوب تبلیغی متناسب با اهداف انقلاب اسلامی ادامه داد:‌ امروز به تلاش زینبی برای بیان فتنه‌های پس از انتخابات 88 و فتنه‌های احتمالی آینده نیاز داریم.

 

گفتنی است، یادواره شهدای روحانی استان فارس با عنوان "لاله های خونین" در شیراز با همکاری سپاه فجر استان و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر فارس برگزار شده بود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 3087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha