بارگذاری احکام عزاداری در بخش «آنی» سامانه پیام کوتاه

خبرگزاری شبستان : مسئوول سامانه پیام کوتاه پاسخ به سئوالات شرعی دفتر آیت الله مکارم شیرازی از بارگذاری کامل احکام مربوط به عزاداری در بخش آنی سامانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین وحید علیان نژاد، مسئوول سامانه پیام کوتاه دفتر آیت الله مکارم شیرازی ضمن اعلام خبر بارگذاری کامل احکام مربوط به عزاداری در بخش آنی این سامانه گفت: مخاطبان با ارسال عدد 94 به شماره پیامک 10000100 می توانند احکام عزاداری را به صورت آنی دریافت کنند.
وی در تشریح نحوه فعالیت این سامانه خاطرنشان کرد: این سامانه به دو روش «عادی و آنی» به سوالات پاسخ می دهد که در روش عادی، مقلدین معظم له می توانند متن سوالات شرعی خود را به شماره 10000100 ارسال کرده و در کمتر از 24 ساعت پاسخ آن را دریافت کنند. در روش آنی نیز، مخاطب با ارسال عدد 1 بلافاصله به فهرستی از احکام، همراه با شماره مربوطه دسترسی پیدا می کند و با ارسال هر یک از شماره ها، حکم مورد نظر در کمترین زمان ممکن برای آنان ارسال می شود.
حجت الاسلام علیان نژاد افزود: درهفت ماهه اول سال جاری در مجموع یک میلیون و 702 هزار و 634 سوال توسط این سامانه پاسخگویی شده است و علیرغم رشد بالای سوالات این سامانه موفق شده مدت انتظار برای دریافت پاسخ ها را کاهش دهد.
به گزارش دفتر آیت الله مکارم وی تصریح کرد: مدت انتظار در بخش آنی، کمتر از یک دقیقه و حداکثر زمان برای رسیدن به لایه نهایی، 5 دقیقه و در بخش عادی به صورت میانگین کمتر از 6 ساعت می باشد.
پایان پیام/

 

کد خبر 309174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha