تاکید امام جمعه اراک بر استفاده از ظرفیت های داخلی کشور

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در مراسم گرامیداشت سیزدهم آبان بر استفاده از ظرفیت های داخلی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز(13آبان) در مراسم گرامیداشت یوم الله سیزده آبان که با حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان اراکی در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار شد، گفت: همه باید در راستای پیشرفت و سعادت ایران اسلامی تلاش کنیم و این امر مستلزم استفاده از ظرفیت های داخلی است.


وی با بیان اینکه در ایران اسلامی و استان مرکزی ظرفیت های مختلفی وجود دارد، افزود: استان مرکزی در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، علمی، فرهنگی، آموزشی و بسیاری بخش های دیگر دارای ظرفیت های بالایی است که بهره برداری از این ها آینده درخشانی را برای ایران اسلامی رقم می زند.


امام جمعه اراک ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسدن ماه محرم و ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش گفت: ماه محرم ماه امر به معروف و عزت، شرف و شهادت است و هسته اولیه انقلاب اسلامی در این ماه با عظمت شکل گرفته است.


آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: سیزده آبان یادآور خاطرات 50 سال گذشته ملت ایران از مبارزه با کاپیتولاسیون تا فتح لانه جاسوسی است.


وی با اشاره به مذاکرات 5+1 افزود: امید است امروز که این مذاکرات مطرح است با راهنمایی های مقام معظم رهبری، تیم مذاکره کننده بتواند با تلاش و دقت و هوشیاری نسبت به حقوق ملت ایران تلاش کند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: نتیجه این مذاکرات نشان می دهد که طرف مذاکره کننده ما صادق و راستگوست یا فریبکار و دروغ گو و ملت ایران نیز باید با اعتماد به تیم مذاکره کننده ایران اسلامی اعتماد کرده و از زدن حرف های نادرست در این رابطه جلوگیری کرده و برای پیروزی آنها دعا کنیم.

 

گفتنی است، در این مراسم که با حضور مهندس مقیمی، استاندار استان مرکزی و جمعی از مسوولان برگزار شد، قطعنامه ای در 10 بند قرائت شد و شرکت کنندگان با فریاد الله اکبر مهر تایید بر آن گذاشتند.


پایان پیام/

کد خبر 309540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha