امروز فریاد لااله الاالله، فریاد مرگ بر آمریکاست

خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان با حضور در مصلی کرج به عنوان سخنران روز ملی 13 آبان گفت: امروز فریاد و ندای لااله الاالله، فریاد مرگ بر آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز؛ راهپیمایی روز ملی استکبار ستیزی امروز 13 آبان همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار شد.
 

بر این اساس، حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان از روحانیون برجسته حوزه علمیه قم با حضور در مصلی کرج به عنوان سخنران روز ملی استکبارستیزی گفت: امروز روزی است که باردیگر به ما یادآوری می کند، که ایران اسلامی به برکت انقلاب و اسلام پذیرش ذلت حاکمیت طاقوت را برنتافت و در آینده نیز برنخواهد تافت چرا که به ریسمان ولایت و اطاعت از رهبری چنگ زده است و از آن دست بردار نیست.


به گفته استاد حوزه علمیه قم امروز فریاد لااله الاالله فریاد مرگ با آمریکا است، همچنین نشانگر عزم و اراده نوجوانان و جوانانی که آمیخته به نور قرآن از جان خود برای انقلاب و کیان این مرز و بوم گذشتند.


این مسئول با اشاره به سیاست بازانی که گمان صلح با کفار را در سر دارند، توضیح داد: امروز تعریف از دیپلماسی و مذاکره با آمریکا به گمان باطل سیاست بازان، "صلح با کفار" نامیده می شود و با آهنگ صلح حدیبیه از آن یاد می کنند.


پناهیان تاکید کرد: آنچه در قرآن و اسناد تاریخی است، هرگز گمان باطل سیاست بازان را تایید نمی کند، درسوره محمد(ع) در قرآن کریم آیه است که در آن خداوند تاکید می فرماید که ای پیامبر وقتی قوت پیدا کردید با کافران حتی نرم و شل صحبت نکنید، ترجمان حکومت دینی ما همین است که زیر بار ذلت نخواهند رفت.


وی با اشاره به کسانیکه صلح حدیبیه را در جریان دیپلماسی مطرح کرده اند توضیح داد: کسانیکه مسئله صلح حدیبیه را مطرح کرده اند باید بدانند جوانان و نوجوانان ما آمیخته به روح قرآنی بودند و از قائله صلح حدیبیه با خبر، امروز ترفندهای شما برای تدبیر کردن صلح با کفار بی معنی است.


حجت الاسلام پناهیان در پایان با بیان این مهم که بیعت با ولی فقیه بیعت با امیرالمومنین علی (ع) است و کسی که پرچمدار دیانیت اسلام است، باید گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود داشته باشد، تاکید کرد: امروز در جامعه جهانی، کفر جهانی محکوم است و این براساس اصل ولایت فقیه است.


پایان پیام/
 

کد خبر 309675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha