افتتاح 2 واحد مسکونی ویژه خانواده های ایتام تحت حمایت امداد در میناب

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب از افتتاح دو واحد مسکونی ویژه خانواده های ایتام تحت حمایت امداد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، کاظم صالحی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: با حضور مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد هرمزگان، عباس خداداد زاده فرماندار ویژه میناب و جمعی از مسئولین این شهرستان دو واحد مسکونی ویژه ایتام تحت حمایت کمیته امداد میناب افتتاح و تحویل خانواده ها شد.

 

وی افزود: یکی از این واحد های مسکونی توسط خانم زینلی از خیرین شهرستان مقدس با زیربنای 56 متر مربع و با مبلغ 150 میلیون ریال در بندر تیاب شهرستان میناب ساخته شده است که اکنون دو خانواده یتیم از این واحد مسکونی استفاده می کنند.

 

به گفته صالحی؛ واحد مسکونی دیگر در روستای بهمنی این شهرستان افتتاح شده است که در سال گذشته توسط مدیر کل و مسئولین شهرستان کلنگ احداث آن زده شد.

 

وی ادامه داد: برای احداث این واحد مسکونی 120 میلیون ریال هزینه شده است که 10 میلیون ریال آن توسط موسسه خیریه اشرف الانبیاء تهران و مابقی نیز ازکمک های مردمی و دیگر خیران تامین شده و اکنون تحویل خانواده ایتام شده است.

 

صالحی در پایان خاطر نشان کرد: این خانواده های ایتام بدلیل فوت سرپرست بر اثر بیماری سرطان تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته اند و اکنون دارای منزل مسکونی شده اند.

 

پایان پیام/

کد خبر 309732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha