حمایت بیش از 9 هزار خیر و نیکوکار از ایتام تحت پوشش کمیته امداد

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از فعالیت بیش از 9 هزار خیر و نیکوکار از ایتام تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، مهدی حجازی مهریزی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام در سطح استان، گفت: این طرح در راستای حمایت از خانواده های نیازمند و به ویژه ایتام استان صورت می پذیرد.


حجازی مهریزی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 9 هزار و 589 حامی نوعدوست ونیکوکار از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) حمایت می کنند.


وی افزود: این تعداد خیرنیکوکار حمایت مادی و معنوی یک هزار و 850 یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد را بر عهده دارند.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، حجازی مهریزی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی در حمایت از ایتام اجرا می شود، اضافه کرد: حامیان با قبول کفالت ایتام و پرداخت مبلغ 300 هزار ریال به صورت ماهیانه به عنوان کمک معیشت، کمیته امداد را در اجرای این طرح خداپسندانه یاری می‌کنند.
 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: طی 6 ماهه اول سال 92، حامیان طرح اکرام ایتام بیش از هفت میلیارد و 318 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کردند.
 

پایان پیام/

کد خبر 310086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha