برنامه های ویژه بانوان عضو کانون های مساجد ساماندهی می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان از ساماندهی برنامه های فرهنگی، مربوط به امور اعضای خانم کانون ها در آینده ای نزدیک خبر داد.

حجت الاسلام مسعود راوند در گفتگو با خبرنگار شبستان، مساجد را دارای یک پتانسیل عظیم در فرهنگ سازی جامعه دانست و گفت: کانون های در این راستا و در پویایی مساجد، نقش به سزائی دارند.


وی برنامه ریزی ویژه بانوان و دختران کانون های مساجد را، نیازمند توجه ویژه ستاد عالی از نظر تأمین بودجه دانست.
 

راوند گفت: معرفی دقیق و همه جانبه کانون های مساجد، باعث جذب بیشتر و پویاتر شدن آنها می شود و این مهم باید به گونه ای انجام شود که خانواده ها در برنامه ریزی آموزشی و تفریحی فرزندان خود یکی از گزینه ها را، شرکت در برنامه های کانون مسجد قرار دهند.


وی ارتباط و تعامل کانون ها با حوزه های علمیه، هنرمندان، اصناف و ... را باعث افزایش کیفیت کار کانون ها و جذب حداکثری مردم به کانون ها دانست.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد به پرهیز از موازی کاری با نهادهایی چون بسیج، هیئات مساجد و... اشاره کرد و گفت: برنامه های کانون ها باید متناسب با نیاز مخاطبان باشد و طالبان آن برای بهره مندی ناگزیر از مراجعه به کانون باشند.


حجت الاسلام راوند، خواستار ایجاد کار شبکه ای در کانون های شهرستان ها و شرکت دادن همه اعضاء در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی شد.


وی همچنین گفت: بیشتر مخاطبان و مربیان در کانون های مساجد بانوان هستند و این امر برنامه ریزی دقیق و جامعی را در این زمینه می طلبد.


راوند از ساماندهی برنامه های فرهنگی و هنری بانوان در جنوب کرمان خبر داد و گفت: در طرح جامع "تا فاطمه" این امر اجرا می شود و ایجاد تشکیلاتی شامل کارگروه هایی با حضور رابطان فرهنگی امور بانوان، ایجاد وبلاگ و ...از برنامه های آتی این دبیرخانه در حوزه بانوان است.
 

پایان پیام/

کد خبر 310133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha