رسانه ها منویات مقام معظم رهبری را تبیین کنند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به نقش خطیر رسانه ها، گفت: رسانه ها باید سیاست ها و منویات مقام معظم رهبری را تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام والمسلمین نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: رسانه ها باید به دنبال تقویت این نگاه در جامعه باشند که رهبری نظام یک اصل و مرجعیت اصلی نظام سیاسی و مبناست.


وی با بیان اینکه ظرفیت رسانه های استان بالاست، خاطرنشان کرد: هر چه در این زمینه کار شود، می ارزد چرا که امروز دنیا در فضای مجازی دچار تغییر و تحول شده و باید با استفاده از این فضا به دنبال تبیین حقایق دین و معارف اسلامی باشیم.
 

حجت الاسلام ولی نژاد به نگاه غلط در مورد کتاب های جنگ که در گذشته بوجود آمده اشاره کرد و افزود: متاسفانه نگاه غلطی از گذشته در کشور ما بوجود آمده که کتاب های جنگ خواننده ندارد و با عناوینی چون "افسرگی می آورد" و" خسته کننده است " سعی داشتند ذهن ها را از این موضوع دور کنند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: اما در چند سال گذشته دیدیم که کتاب های دوران جنگ هشت ساله ما مانند خاک های نرم کوشک، پایی که جا ماند، نورالدین پسر ایران، دا، همپای صاعقه و سایر کتاب ها از استقبال بی نظیر مرم مواجه شده و این نشان می دهد تمام آن نگاه ها غلط بود.


حجت الاسلام ولی نژاد به فضای مجازی به عنوان یک ظرفیت نگاه کرد و افزود: در این راستا ما به هیئت های خودمان می سپاریم که هر کدام یک وبلاگ داشته باشند تا بتوانند اخبار فعالیت های انجام شده را به اطلاع دیگران برسانند.


وی اظهارداشت: همه ما و رسانه ها در برهه فعلی باید از دولت دفاع کنیم و در شرایطی که مقام معظم رهبری هم از انسجام کشور دفاع می کند باید در جهت این همدلی و وفاق گام برداریم.


پایان پیام/

 

کد خبر 310250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha