ارزش های دینی در عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) به مردم بازگو شود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شیراز با اشاره به برگزاری گسترده مراسم عزاداری محرم در استان، گفت: در مراسم عزاداری های ابا عبدالله الحسین (ع) باید ارزش های والای دین را برای مردم بازگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس امروز (17آبان) در خطبه های نماز جمعه شیراز با تاکید بر اینکه تمام مردم جامعه باید تذکر لسانی را انجام دهند، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از اهم واجبات است که متاسفانه امروز به فراموشی سپرده شده است.


وی همچنین خاطرنشان کرد: نخبگان جامعه در مقابل بدی ها سکوت اختیار نکنند چرا که امر به معروف و نهی از منکر باید اولویت حضور نخبگان و خواص در جامعه باشد.
 

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه با اشاره به برگزاری گسترده مراسم عزاداری محرم در استان، توصیه کرد: در مراسم عزاداری های ابا عبدالله الحسین (ع) باید ارزش های والای دین را برای مردم بازگو کرد.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری همچنین بر برپایی هر چه باشکوه تر مراسم عزاداری براساس واقعیت های قیام امام حسین (ع) برای مردم تاکید کرد.


آیت الله ایمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت 13 آبان در جمع دانش آموزان و دانشجویان گفت: دشمنی آمریکا با اسلام از گذشته بوده و تا جایی که بتوانند ادامه خواهد داشت و امروز وظیفه ما است که در مقابل این مهم هوشیار باشیم.


امام نماز جمعه شیراز افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب استفاده از امکانات درون جامعه و به فعلیت رساندن آن راه نجات از مشکلات اقتصادی است.


آیت الله اسدالله ایمانی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب ضمن حمایت از مذاکره‌کنندگان بیان کردند که در زمینه انرژی هسته‌ای مشکلاتی پدیدار و تحریم‌هایی ایجاد شده که دستگاه دیپلماسی کشور باید در مورد آن مذاکراتی را داشته باشد.


پایان پیام/

کد خبر 310967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha