شهدا درس های بزرگی چون دلدادگی و آزادگی به ملت ها دادند

خبرگزاری شبستان: فرزند آیت الله العظمی علوی گرگانی گفت: شهدا شمع و چراغ رهایی ملت ها هستند و استفاده از راه و رسم شهادت است که مکتب ها را از زیر ستم و رنج می رهاند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مراسم شب وداع با یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس شب گذشته در مسجد حضرت ولی عصر (عج) واقع در جرجان یکم توسط هیئت محبین اهل بیت (ع) برگزار شد.


این مراسم یک مهمان ویژه از کربلای ایران یعنی شلمچه داشت که ساعت 23:10 دقیقه وارد مجلس عزاداران حسینی شد و حدود 500 تن از جوانان و عزاداران هیئت محبین اهل بیت با این شهید گمنام وداع کردند.


حجت الاسلام سید محسن علوی، فرزند آیت الله العظمی علوی گرگانی در جمع عزاداران حسینی مسجد ولی عصر (عج) گرگان گفت: شهدا شمع و چراغ رهایی ملت ها هستند و استفاده از راه و رسم شهادت است که مکتب ها را از زیر ستم و رنج می رهاند.


وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مرهون خون شهداست و این عزیزان در راه نجات میهن و مبارزه با استکبار به میادین نبرد رفته و جان خود را از دست دادند.

 

حجت الاسلام علوی ادامه داد: شهدا درس های بزرگی چون دلداری، دلدادگی و آزادگی به ملت ها دادند و امروز می بینیم که این حرکت شهدا راه و روش برخی کشورهای مسلمان قرار گرفته است.


وی با اشاره به شهدای گمنام، گفت: امشب مراسم ما مزین شده به شهیدی که از کربلای ایران مهمان ما شده و همه ما امشب خانواده این شهید هستیم و عهد می بندیم که هرگز از راه شهدا عدول نکنیم.


گفتنی است، هیئت محبین اهل بیت(ع) در دهه اول محرم هر شب از ساعت 9:30 برنامه زیارت عاشورا و مراسم سخنرانی و مداحی با حضور حاج غلام رنگرز دارد.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 311261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha