کرسی تلاوت قرآن در کانون شهدای آغویه برگزار شد

خبرگزاری شبستان: شبی با قرآن با عنوان کرسی تلاوت در پنجمین شب ماه محرم در کانون شهدای روستای آغویه کلیبر آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان عالم و یاران باوفای آن حضرت مراسم باشکوه و پر فیض محفل قرآنی تحت عنوان کرسی تلاوت با همکاری کانون فرهنگی و هنری شهدا، دهیاری، شورای اسلامی و پایگاه مقاومت صاحب الزمان روستای آغویه در مسجد حضرت ولی عصر(عج) روستای آغویه با حضور قاریان و حافظان نوجوان کلیبر و این روستا برگزار شد.


در این مراسم که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر و به منظور آشنایی نسل نونهال و نوجوان این روستا با حافظان قرآن کریم برگزار شده بود، عزاداری های محلی روستا سینه زنی و شاخسی نیز اجرا شد.


مدیر مسئول کانون شهدای آغویه کلیبر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ابراز داشت: مراسم شبی با قرآن با حضور یکی از حافظان و قاریان برجسته استان و جمعی از قاریان روستای آغویه کلیبر برگزار شد.


محمد پیری، افزود: این مراسم با هدف تشویق نوجوانان و جوانان به حفظ و قرائت قرآن ترتیب داده شده بود که مورد استقبال قرار گرفت.


وی، خاطرنشان کرد: در این مراسم ضمن برپایی عزاداری، موضوع عزاداری و آشنایی با قرآن نیز توسط سخنران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


پایان پیام/

کد خبر 311300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha