تشییع وتدفین دو شهید گمنام درگالیکش/شور وحال مردم گالیکش وصف نشدنی است

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد تشییع و تدفین دو شهید گمنام گالیکش گفت: پیکر پاک دو شهید فردا در شهرستان گالیکش تشییع و در پارک لاله های انقلاب این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سید علی اصغر موسوی، شهردار گالیکش و دبیر ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام گالیکش گفت: برای اولین بار است که این شهرستان مفتخر به میزبانی آلاله خونین دوران دفاع مقدس است و در این راستا تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا بهترین میزبانی را از این مهمانان عاشورایی داشته باشیم.


وی افزود: پیکر پاک 5 شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا همزمان با شهادت حضرت قاسم(ع) در شهرهای گرگان و گالیکش تشییع خواهد شد.


موسوی با اشاره به اینکه پیکر دو شهید گمنام جنگ تحمیلی که در مناطق عملیاتی والفجر 8 در سال 64 در منطقه فاو و در تک عملیاتی در سال 67 در همین منطقه تفحص شد، خاطرنشان کرد: مراسم استقبال از این دو شهید گمنام در شهرستان گالیکش امروز (18 آبان) ساعت 15 بعد از ظهر از مقابل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار می شود.


شهردار گالیکش اضافه کرد: مراسم شب وداع مردم خوب و شهید پرور گالیکش با پیکر مطهر این دو شهید گمنام امشب ساعت 20 در مسجد جامع گالیکش برگزار می شود.


موسوی تصریح کرد: مردم گالیکش از زمانی که شنیده اند شهرشان میزبان شهداست شور و حال وصف ناپذیر یدارند و بی صبرانه منتظر حضور این شهدای عزیز و فرزندان غیور ملت هستند.


وی با بیان اینکه هر چه داریم از مجاهدت شهدا و خون پاک آنهاست، تصریح کرد: مراسم تشییع و تدفین این دو لاله خونین بال هشت سال دفاع مقدس صبح یکشنبه (19 آبان) ساعت 9 صبح در شهرستان گالیکش برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 311323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha