برپایی جلسات امر به معروف و نهی از منکر در کانون فرهنگی شهدای قائمشهر

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای قائمشهر از برپایی جلسات امر به معروف و نهی از منکر در این کانون در هفته اول محرم خبر داد.

عبدالرضا فلاح، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای قائمشهر، امروز(19 آبان) به خبرنگار شبستان گفت:امام حسین(ع) و یارانش در دشت تفتیده کربلا و نینوای حسینی از جان خود گذشتند و دین اسلام را احیا کردند.

وی اظهار کرد: هفته اول ماه محرم، هفته احیا امر‌به معروف و نهی از منکر است و اشاعه این فریضه الهی وظیفه تمام مسلمانان محسوب می شود که باید در این راه تلاش بیشتر صورت گیرد.


فلاح، امر به معروف و نهی از منکر را یکی از مهم ترین درس های عاشورا دانست و افزود: با دقت بیشتر باید به این موضوع مهم پرداخت و آن را در بین آحاد جامعه نهادینه کرد چراکه در بیش از 300 آیه قرآن به صورت مستقیم و غیرمستقیم به آنها اشاره شده است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای قائمشهر با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر جزو یکی از واجبات دین اسلام محسوب می‌شود، ابراز کرد: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر باید در مراسم عزاداری‌های ماه محرم تاکید شود.


وی با بیان اینکه جلسات امر به معروف و نهی از منکر در هفته اول محرم با سخنرانی سرهنگ جمشیدی در کانون فرهنگی و هنری شهدای قائمشهر برپا می شود، تصریح کرد: قرائت زیارت عاشورا و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه های این کانون است.


پایان پیام/

کد خبر 311431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha