مشکل برق رسانی به 10 هزار واحد مسکونی در هرمزگان حل می شود

خبرگزاری شبستان: همزمان با سفر معاون وزیر نیرو به بندرعباس و با پیگیری استاندار هرمزگان، مشکل برق رسانی به 10 هزار واحد مسکونی در این استان تا پایان امسال حل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، ابراهیم عزیزی در دیداری که با مهندس فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و مهندس پیش آهنگ معاون هماهنگی تولید توانیر بر ضرورت حل مشکلات برق استان تاکید کرد و اظهار داشت: در استان هرمزگان نیازمند تغییر نوع نگاه به صنعت برق هستیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به شرایط آب و هوایی استان خواستار رفع مشکلات برق رسانی به شهرک ها و واحدهای مسکونی احداث شده در استان شد و ابراز داشت: موضوع برق استان را باید با نگاه درست به آینده مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به انتظار 22 هزار متقاضی اشتراک برق در استان تصریح کرد: در حال حاضر 22 هزار متقاضی اشتراک برق هستند که این مهم باید در اولویت قرار گیرد.

عزیزی در این دیدار همچنین بر ضرورت حل مشکلات برق جزایر تاکید کرد .

وی با اشاره به اهمیت جزایر خاطرنشان کرد: باید به موضوع برق جزایر استان نگاه جامع تری داشت.

عالی ترین مقام اجرایی استان با اشاره به بدهی کارخانه آلمینیوم المهدی هرمزگان به شرکت برق نیز خواستار حل این مشکل در یک توافق چندجانبه شد.

 

مهندس فلاحتیان، معاون وزیر نیرو در این راستا گفت: با اختصاص اعتبار لازم مشکل برق رسانی به 10 هزار واحد مسکونی تا پایان امسال و مابقی در سال آینده حل می شود.

مشکلات برق استان از جمله مشکلات نیروگاه های هرمزگان از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار استاندار هرمزگان با مهندس فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و مهندس پیش آهنگ معاون هماهنگی تولید توانیر مورد بررسی قرار گرفت.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 312126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha