تردد انفرادی از مرز مهران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) ممنوع است

خبرگزاری شبستان:فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تردد زائران حسینی (ع) به عتبات عالیات در قالب کاروان صورت می گیرد و از تردد انفرادی زائران جلوگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار "علی دولتی" فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تردد زائران حسینی (ع) به عتبات عالیات در قالب کاروان صورت می گیرد و از تردد انفرادی زائران جلوگیری می شود گفت:تردد زائران عتبات عالیات از مرز زمینی "مهران" صرفا در قالب کاروان های سازمان حج و زیارت امکان پذیر خواهد بود.


وی اضافه کرد: تردد انفرادی از این مرز به کشور عراق ممنوع بوده و نیروی انتظامی برابر وظایف خود از ورود زائران انفرادی به پایانه مرزی مهران جلوگیری خواهد کرد.


فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی و علاقه مندی مردم برای حضور در کنار مرقد ابا عبدا... الحسین(ع) گفت: حضور انفرادی زائران در مهران تنها باعث سرگردانی و معطلی آن ها شده و توصیه می گردد که دوست داران اهل البیت برای سفر به کشور عراق از طریق کاروان های سازمان حج و زیارت اقدام کنند.


گفتنی است: شهرستان مرزی مهران واقع در 85کیلومتری شهر ایلام به عنوان نزدیک ترین محل برای سفر به کشور عراق روزانه شاهد تردد هزاران نفر در قالب کاروان های زیارتی به سمت عتبات عالیات می باشد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 312257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha