الگو قرار دادن حماسه حسینی عامل غلبه بر نظام سلطه و استبداد

خبرگزاری شبستان: سرپرست حوزه هنری یزد الگو قرار دان حماسه سرخ حسینی را عامل غلبه بر نظام سلطه و استبداد دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد سید ناصر امامی میبدی سرپرست حوزه هنری یزد، امروز در کارگاه بررسی سبک زندگی اسلامی با بهره گیری از الگوی کاروان حسینی که با حضور جمعی از هنرجویان هنرستان دخترانه سوره یزد برگزار شد، تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، الگو قرار دان حماسه سرخ حسینی را عامل غلبه بر نظام سلطه و استبداد دانست.


امامی میبدی با اشاره به این که سید الشهدا(ع) با نثار خون خود و یارانش راه و رسم آزاد زیستن و مبارزه با زر و ظلم را به همه انسان ها آموخته است افزود: امروز امام حسین(ع) نه تنها برای شیعیان بلکه متعلق به همه بشریت است و هر روز ضرورت الگوبرداری از قیام آن حضرت بیشتر احساس می شود.


وی افزود:حماسه حسینی و عشق و ارادت ایرانیان به امام حسین(ع) ایران را از گزند دشمنان مصون ساخته است.


سرپرست حوزه هنری یزد با بیان این که نسل جوان باید بیش از پیش قدردان نهضت حسینی باشد گفت: خون سید الشهدا(ع) اسلام را زنده کرد و عشق و ارادت آحاد ملت ایران به امام حسین(ع) این انقلاب را در برابر توطئه ها و جنایت های دشمنان بیمه کرده و استکبار را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است.


پخش فیلم های منتخب جشنواره فیلم عمار و معرفی نرم افزار جامع برنامه های حسینی از تولیدات این مرکز از دیگر برنامه های این کارگاه یک روزه بود.
 

پایان پیام/

کد خبر 312656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha