دشمن در مقابله با انرژی هسته ای ایران به ناکامی رسیده است

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به دستیابی ایران به دانش هسته ای گفت: دشمن در مقابله با انرژی هسته ای ایران به ناکامی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دکتر محمد حسن شجاعی‌فر شامگاه گذشته (14 آذر) در حاشیه مراسم هفتمین روز شهادت دکتر مجید شهریاری که در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه ترور دانشمندان هسته‌ای ایران هیچ شباهتی با یک ترور کور و معمولی ندارد، تصریح کرد: این ترورها کاملاً هدفدار بوده و به طور حتم آمریکا و اسرائیل پشت این ترورها هستند.


وی ادامه داد: با وجود دانش صلح آمیز ترورهای اخیر، دانشجویان ایرانی هیچ‌گاه سنگر هسته‌ای را خالی نخواهند گذاشت.

 

شجاعی‌فر به ناکامی‌های دشمنان در مقابله با انرژی هسته‌ای ایران از بعد سیاسی اشاره کرد و گفت: به طور حتم این ناکامی دشمنان باعث شده است تا آنها به فکر ضربه زدن به انرژی هسته‌ای ایران از داخل باشند.


وی اضافه کرد: این ترورها نه تنها خدشه‌ای به روند توسعه انرژی هسته‌ای ایران وارد نکرده است، بلکه انگیزه دانشجویان را نیز برای تحصیل در این رشته بالا برده است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر اینکه دانشجویان زیادی هستند که بعد از انجام این ترورها تمایل برای تحصیل در علم فیزیک هسته‌ای دارند، اظهار کرد: دانشجویان ایرانی به این نکته واقف شده‌اند که هدف اصلی دشمن از این ترورها خالی کردن سنگر هسته‌ای ایران است.


پایان پیام/

 

کد خبر 3129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha