بهره مندی بیش از 34 هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد استان یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: هم اکنون 34 هزار و 769 نفر از حمایت های مادی و معنوی این نهاد بهره مندند.

مهدی نشاسته گر، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد، با بیان اینکه خانواده های نیازمند به صورت مستمر و ماهیانه از سرفصل های این نهاد مقدس بهره مند می شوند، افزود: در حال حاضر 34 هزار و 769 نفر در قالب 18 هزار و 968 خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد بهره مندند.


نشاسته گر با بیان اینکه حدود 9/3 درصد از جمعیت استان به صورت تک خدمتی، چند خدمتی، موردی و مستمر از خدمات کمیته امداد بهره مندند، گفت: با توجه به فرمان امام(ره) محرومیت زدایی در جامعه اولویت کاری این نهاد است.
 

وی با اشاره به پوشش بیمه ای زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های خوداشتغالی توسط این نهاد، اظهار داشت: هم اکنون چهار هزار و 880 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های خوداشتغالی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.


رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، استفاده از تمام مزایای درمانی و لحاظ نمودن سابقه بیمه افراد برای بازنشستگی را از جمله مزایای بیمه تأمین اجتماعی مددجویان عنوان کرد.


نشاسته گر، بیمه زنان سرپرست خانوار را در واقع نوعی امید به آینده برای آنان تلقی و اظهار کرد: با اجرای طرح بیمه اجتماعی این گروه، آنها هم از خدمات دوران بازنشستگی، فوت و سایر خدمات این سازمان بهره‌مند می‌شوند.


رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد تصریح کرد: هم اکنون یک هزار و 580 زن سرپرست خانوار و سه هزار و 300 مجری طرح های اشتغالزایی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.
 

پایان پیام/

کد خبر 313157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha