اطلاع رسانی، تبلیغات و برنامه ریزی لازمه گسترش ورزش همگانی است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد در جمع اعضای هیات ورزش های همگانی استان بر لزوم اطلاع رسانی، تبلیغات و برنامه ریزی جهت گسترش ورزش همگانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، روز گذشته ( 25 آبان ) در جمع اعضای هیات ورزش های همگانی استان یزد، ورزش را عامل شادابی، نشاط و سلامت اعضای جامعه دانست.


میرمحمدی، اطلاع رسانی و تبلیغات همراه با برنامه ریزی در راستای گسترش ورزش همگانی را موثر دانست و افزود: مکمل بودن برنامه ها، ایجاد انگیزه، تنوع، طرح موضوع به طرق مختلف و ایجاد جذابیت از راهکارهای مطلوب در راستای عمومیت بخشیدن به ورزش همگانی است.


وی ویژگی های ورزش همگانی را سلامت، نشاط، شادابی و صمیمیت در بین اعضاء جامعه اعلام کرد و گفت: باید با ارائه گزارش و مستندات به مردم، آنان را نسبت به شرکت در ورزش همگانی توجیه و ترغیب کنیم.


استاندار یزد با گلایه از آلودگی محیط شهری و کمبود فضاهای ورزش همگانی در استان، گفت: باید با برنامه ریزی فضاهای مناسبی مثل پارک ها، مهیا و آماده سازی شود.


وی اظهار داشت: مکان هایی که امکان توسعه ورزش همگانی وجود دارد باید شناسایی شود و من تلاش خود را به کار می گیرم که در این زمینه کوتاهی نشود.


استاندار یزد در خصوص ورزش بانوان نیز ایجاد پارک های مخصوص بانوان را راهکار مناسبی در این زمینه دانست و گفت: مشورت با اهل دین می تواند مسئولان مرتبط را به راهکارهای مناسب تری برساند.


میر محمدی، نقش رسانه ملی در زمینه فرهنگ سازی ورزش همگانی را بسیار موثر ارزیابی و خاطر نشان کرد: آمادگی افکار عمومی، تبلیغ مزایای ورزش همگانی با هنرهای خود و انعکاس مطلوب از مهمترین راه های این فرهنگ سازی است.

 

پایان پیام/

کد خبر 313524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha