امدادرسانی به 243 عزادار حسینی در خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ارائه خدمات امدادی و درمانی به 243 نفر از عزاداران حسینی در دهه نخست محرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدرضا عارف زاده، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، در خصوص فعالیت‌های امدادگران جمعیت هلال احمر در ایام دهه نخست محرم، اظهار کرد: در ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان، امدادگران جمعیت هلال احمر به عزاداران حسینی خدمات‌رسانی کردند.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در بخش امدادی، عنوان کرد: در بخش امدادی امدادگران جمعیت هلال احمر با 28 اکیپ در مسیر حرکت دسته‌های عزاداری حضور یافته و نسبت به امدادرسانی به 243 نفر از عزاداران حسینی اقدام کردند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 252 نفر امدادگر و نجاتگر در قالب این تیم ها به عزاداران حسینی خدمات ارائه داده اند، گفت: از این تعداد 50 نفر امدادگر، یک پزشک و 201 نفر نجاتگر داوطلب حضور داشته اند.

 

عارف زاده، تعداد افراد امدادرسانی شده به آنها را 243 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد 240 نفر به صورت سرپایی مداوا شده و 3 نفر به بیمارستان توسط جمعیت هلال احمر منتقل شده اند.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، وی به استقرار پست‌های آمبولانس و خودروهای نجات اشاره کرد و گفت: در این ایام 15 دستگاه آمبولانس، هشت خودروی نجات کمکدار سبک در امر امدادرسانی و ارائه خدمات درمانی به کار گرفته شدند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی همچنین از حرکت دسته عزاداری جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: جوانان جمعیت هلال احمر طبق سنت همه ساله در ششمین روز از ماه محرم با تشکیل دسته عزاداری به سوگواری در غم شهادت حضرت علی‌اکبر و امام حسین(ع) پرداختند.


پایان پیام/

کد خبر 313970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha