برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه خوزستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان، از برگزاری مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در این استان خبر داد.

حجت الاسلام سیدعلی میرمحمدی، مدیرکل اوقاف وامور خیریه خوزستان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم در خوزستان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقات(30 آبان) و (1 آذر) در دو گروه خواهران و برادران در اهواز برگزار می شود، تصریح کرد: در مرحله استانی این مسابقات 220 برادر و 230 خواهر که از مرحله شهرستان ها به این مرحله پیدا کرده اند، شرکت خواهند داشت.

 

حجت الاسلام میرمحمدی، با اشاره به اینکه مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در رشته مفاهیم نیز ( 7 آذر) برگزار می ‌شود، خاطر نشان کرد: این مسابقات در آستان مقدس علی‌ بن مهزیار اهوازی و به‌ صورت مشترک در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

 

وی در خصوص پرسش ‌های آزمون مفاهیم مرحله استانی، افزود: این مرحله از مسابقات شامل 100 سؤال چهارگزینه‌ ای و 10 سؤال تشریحی است و سؤالات از ابتدای قرآن کریم تا پایان سوره آل‌ عمران طرح می ‌شوند و منبع آن از کتاب تفسیر نمونه آیت ‌الله ‌العظمی ناصر مکارم شیرازی است.

 

وی با اشاره به داوران این مرحله از مسابقات، اضافه کرد: محمد ستوده‌ نیا، احمد لیایی، قاسم بستانی و حمید چنانی در بخش برادران و پروین امیرآبادی، ایمان تمیمی، منظر نویدی، نرگس سالمی و صدیقه لویمی در بخش خواهران داوری این دوره از مسابقات را بر عهده خواهند داشت.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 314632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha