تخریب بزرگترین تابلوی «لبیک یاحسین» در جهان

نیروهای آل خلیفه و آل سعود به دنبال کشتار مردم شیعه بحرین، این بار بزرگترین تابلو در جهان را که بر روی آن«لبیک یا حسین» نوشته شده بود، تخریب کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با وجود آنکه آمریکا و صهیونیستها به رسانه های جهان تسلط دارند و ما پیوسته شاهد سانسور خبری در بحرین هستیم، خبرنگار سایت البینه در پرده برداشتن از اقدامات آل خلیفه علیه شیعیان اعلام کرد که نیروهای آل خلیفه به پشتیبانی از نیروهای سعودی بزرگترین تابلو جهان را که بر روی آن«لبیک یا حسین» نوشته شده بود، تخریب کردند. این تابلو در منطقه الجفیر بحرین نصب شده بود.

در همین راستا، رادنی شکسپیر، رئیس کمیته حقوقی مخالف با شکنجه در بحرین گفت: هدف قرار دادن مسائل دینی از طریق تخریب مساجد به دلیل قلع و قمع شیعیان و مردم در بحرین صورت می گیرد و صدای ملت مظلوم  به اقصی نقاط جهان نمی رسد.پس جامعه بین الملل و رسانه ها کجا هستند و چرا عکس العملی انجام نمی دهند؟

رادنی شکسپیر اظهار داشت: این سکوتها به دلیل این است که سیطره فاشیستها باعث سرپوش گذاشتن بر واقعیت بحرین می شود.

وی تصریح کرد: حملات علیه مردم بحرین به دستور آمریکا انجام می شود و رژیم صهیونیستی ناظر و اجرا کننده طرحهای آمریکا است.

رئیس کمیته حقوقی مخالف با شکنجه در بحرین خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی و عربستان نیز از سال 1984 با یکدیگر  هماهنگ هستند و امروز با این وحدت فاشیستی برای اجرای طرحهای خطرناک خود عملا دست به تخریب مساجد  می زنند.

تخریب مساجد برای ملت مظلوم بحرین و فرهنگ تاریخی این کشور خطرناک است و  مردم بحرین باید بتوانند تا با سازمانهای حقوقی بین المللی در ارتباط باشند.

سازمانهای حقوق بشر و عفو بین الملل نیز مهمترین اسناد مربوط به هتک حرمتها را جمع آوری کرده است و به هر ترتیب این امر برای تحویل جنایتکاران به دادگاههای جنایی برای اجرای تحقق امری مهم و ضروری به نظر می رسد.

آل خلیفه به دنبال اعتراضات مردم در بحرین دست به کشتار زدند و ال سعود نیز در همراهی کردن با جنایت آنها نیروهای خود را به بحرین اعزام کرد که این امر خشم کشورهای عربی و اسلامی را برانگیخت.

کشور بحرین از جمله کشورهایی است که 80 درصد مردم آن شیعه هستند.

پایان پیام/

 

کد خبر 31482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha