لزوم توجه هرچه بیشتر به نمازخانه مدارس

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش فارس بر لزوم توجه بیش از پیش به نمازخانه های مدارس تاکیدکرد و گفت: اگر نمازخانه پاک، زیبا و معطر باشد دانش آموزان برای نماز خواندن بیشتر ترغیب می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حمیدرضا آذری، مدیر کل آموزش و پرورش فارس، امروز (29آبان) با اشاره به اینکه باید کار در این نهاد با کار کارشناسی و مشارکت فرهنگیان و گروه های تاثیرگذار صورت گیرد، گفت: در یک ماه آینده کمیته برنامه ریزی تشکیل می شود و صاحب نظران تصمیمات قابل اجرایی را در دستور کار قرار می دهند.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص وضعیت نامناسب نمازخانه های مدارس، بر لزوم توجه بیش از پیش به نماز خانه های مدارس تاکید و تصریح کرد: اگر نمازخانه پاک، زیبا و معطر باشد دانش آموزان برای نماز خواندن بیشتر ترغیب می شوند.


آذری با اشاره به اینکه در شرایطی ریاست این اداره‌ کل را بر عهده گرفتم که از نظر اقتصادی دچار مشکلات زیادی است، افزود: کمبود پراخت ها مهمترین مشکل ما است و امروز مقدار زیادی از اعتبارات ما پرداخت نشده است.


مدیر کل اموزش و پرورش فارس با یادآوری این مطلب که تلاش می‌کنیم معلمان را به منزلت شغلی خود امیدوار کنیم، در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص وضعیت بیمه طلایی ویژه فرهنگیان و بازنشستگان، افزود: بیمه طلایی خواسته ای به جاست که به آن احترام می گذاریم و در حال رایزنی با وزیر آموزش پرورش هستیم تا مشکلات این طرح را مرتفع کنیم.


پایان پیام/

کد خبر 315109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha