انتشار 70 هزار جلد کتاب در استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از چاپ و انتشار 70 هزار جلد کتاب از ابتدای سال جاری تا کنون در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد حسن مفیدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، ظهر امروز در آخرین روز بیست و یکیمن هفته کتاب و درآیین تجلیل از خادمین این عرصه از اتنشار 155 عنوان کتاب در تیراژ70 هزار جلد از ابتدای سال در استان یزد خبر داد.


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:این تعداد کتاب توسط 109 مرد و 41 زن نویسنده یزدی به رشته تحریر در آمده است.


وی با اشاره به افزایش آمار نویسندگان خانم در این استان گفت: حمایت از ناشران توانمند در استان یکی از مهمترین برنامه های معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان می باشد.


مفیدی با اشاره پیشرفت کمی و کیفی چاپخانه های استان تصریح کرد:اکنون 41واحد افست و 23واحد چاپ دیجیتال در سطح استان یزد فعالیت می نمایند.


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در پایان از فعالیت 53 ناشر در سطح استان خبر داد و گفت: در حال حاضر در همه شهرستان‌های استان یزد ناشر کتاب داریم.
 

پایان پیام/

کد خبر 315885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha