رسانه، تریبون ارزش ها و توانمندی های یک ملت است

خبرگزاری شبستان: استاندار البرز در نخستین نشست خود با اصحاب رسانه با تاکید به این مطلب که البرز پایتخت علمی کشور است،گفت: رسانه ها تریبون ارزش ها و توانمندی های این ملت باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز؛ سیدطاهر طاهری استاندار البرز، عصر روز گذشته(2 آذر) در نشستی با اصحاب رسانه با ذکر مواضع مدیریتی خود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


استاندار البرز با حضور در سالن شهدای دولت پس از شنیدن یک ساعت و نیم از صحبت ها، دغدغه های اصحاب رسانه استان البرز که بیشتر مدیر مسئولان و سرپرست های خبرگزاری ها را شامل می شد، اظهار داشت: من به عنوان استاندار خودم را مهمان شما نمی دانم برعکس من میزبان و شما مهمان، من برای خدمتگزاری آمدم و در این مسیر نیت من رضای خدا و عمل صادقانه است.


این مسئول خطاب به نظر یکی از خبرنگاران که عنوان داشته بود، کرج روزگاری با جمعیت 35 هزار نفری 4 هزار شهید را در دوران دفاع مقدس داده است و امروز شهری پر از موارد ناهنجاری بسیار است، توضیح داد: تریبون رسانه نقش اساسی در بیان کردن ارزش ها و توانمندی های یک ملت دارد، خدا را شاهد می گیرم مردم البرز بسیار مردم فهیم، قدردان و لایقی هستند.


در ادامه استاندار البرز تصریح کرد: صمیمانه می خواهم از این پس توانمندی ها و ارزش های این استان را رسانه ای کنید، امید را در دل مردمان زنده کنید.


طاهری با اشاره به این مطلب که امروز سرفصل نوینی در حال رقم خوردن است، عنوان کرد:در دولت جدید که با عنوان دولت تدبیر و امید است باید بذر محبت مسوولان را در دل مردم کاشت و نوید روزهای بهتر را داد.


در پایان این گزارش استاندار البرز اظهار داشت: دوستانه و پدرانه از تریبون رسانه های استان البرز می خواهم ذهن ها را آلوده نکنند و روحیه ناامیدی را در دل مردم نکارند و با حفظ رعایت انصاف در نوشتن قضاوت را برعهده مردم بگذارند.

 

براین اساس در انتهای این نشست از 10 نفر از رسانه های پیشکسوت استان با اهدای هدایایی قدردانی شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 315964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha