دانشجوی بسیجی؛ دریایی مواج و پرخروش از پاکیزگی و عشق

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از دانشجوی بسیجی به عنوان میدان تولید علم، فرهنگ و دانش در جامعه یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سردار بسیجی اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، روز گذشته ( 2 آذر) در همایش گرامیداشت روز بسیج دانشجویی در دانشگاه یزد بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بسیج در جامعه تاکید کرد و افزود: یک دانشجوی بسیجی در جامعه اسلامی باید میدان تولید علم، فرهنگ و دانش باشد.


وی از بسیج به عنوان حلال مشکلات امروز کشور یاد کرد و گفت: دانشجویان بسیجی حلال همه مشکلات می باشند و در دنیا کسی نتوانسته است فرمولی برای دفع بسیج پیدا کند.


سردار فتوحی، دانشجویان بسیجی را دریایی مواج و پرخروش از پاکیزگی و عشق دانست و اظهار داشت:همه عظمت ها در مقابل یک دانشجوی بسیجی صفر می باشد.


وی با بیان اینکه وجود دانشجویان بسیجی به معنا متصاعد شدن عطر انقلاب در دانشگاه می باشد، اذعان کرد: طرز تفکر سیاسی و حرکت در راستای آرمان های انقلاب و ترویج عقاید اسلامی دشمن را به ناامیدی می رساند.


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به جنگ نرم دشمن در عصر حاضر، گفت: دشمنان در شرایط کنونی قصد نابود کردن انقلاب را دارند بنابراین دانشجویان بسیجی در عرصه جنگ نرم دشمن باید با لباس علم وارد شوند و تمام برنامه ریزی های دشمنان را نقش بر آب کنند.


وی با بیان اینکه اساتید بسیجی باید پیشتازان زمینه علمی در جهان باشند، تصریح کرد: امروز به کمک درگاه باری تعالی دانشجویان و اساتید بسیجی توانسته اند مرزهای علمی را توسعه و قله های ترقی را در عرصه هسته ای، نانو و علوم روز دنیا را از آن خود کنند.


سردار فتوحی گفت: امروز وظیفه شما دانشجویان در راه علم رسیدن به مقام خلیفه الله و جانشینی خداوند و کسب صفات الهی می باشد و دلیل بسیجی شدن شما هم چیزی جز این نمی باشد.


فتوحی اظهار داشت: همانگونه که دانشجویان در زمان جنگ از میدان های مین، از اروند ها و باتلاق ها عبور کردند تا اسلام را زنده نگه دارند امروز ادامه این مسیر به عهده شما دانشجویان بسیجی است.
 

پایان پیام/

کد خبر 316012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha