فراخوان جشنواره رضوی 19 آذرماه انتشار می یابد

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از انتشار فراخوان نهمین جشنواره رضوی از 19 آذرماه سالجاری در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، علی چشمه نور سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عصر امروز( 3 آذرماه) در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره رضوی در اردبیل، اظهار داشت: استان اردبیل برای برگزاری نهمین جشنواره مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی در سال 93 آمادگی کامل دارد.


وی با بیان اینکه فراخوان نهمین جشنواره رضوی اردبیل در نوزدهمین روز از19 آذرماه جاری منتشر می‌شود، افزود: طرح پیشنهادی فراخوان رسمی این جشنواره به تأیید بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) رسیده است و در این راستا در سالروز ولادت مبارک حضرت امام موسی کاظم (ع) منتشر و در اختیار علاقمندان این حوزه و عاشقان آن حضرت قرار می‌گیرد.


چشمه نور انتشار 13 عنوان کتاب،10 عنوان آلبوم صوتی و دو قطعه فاخر موسیقیایی را از مهمترین دستاوردهای هشت دوره جشنواره رضوی در اردبیل توصیف کرد و گفت: در هشت دوره برگزاری جشنواره مدیحه‌سرایی توانسته‌ایم آثار فاخری را از استان‌های مختلف در قالب این جشنواره به نمایش بگذاریم و انتظار داریم در دوره بعد نیز آثار هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی مطلوب باشند.


سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل استقبال مداحان، چاوشی‌خوانان، مبتهلین و گروه‌های تواشیح سراسر کشور را از این جشنواره چشمگیر توصیف کرد و بیان داشت: وجود حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) در ایران اسلامی یک هدیه الهی است و بر ما وظیفه است که برنامه هایی را که برای بزرگداشت این حضرت برگزار می کنیم با شکوه هر چه تمام تر باشد.


چشمه نور در پایان سخنان خود بر ضرورت مشارکت فعال تمام دستگاه‌های اجرایی در برگزاری باشکوه نهمین جشنواره رضوی در استان اردبیل تاکید و خاطر نشان کرد: آثار ارزشمندی در بخش‌های مختلف این جشنواره در حال جمع آوری است که در قالب های گوناگون کتاب و سی دی در اختیار مخاطبان رضوی قرار می‌گیرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 316342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha