خانه مطبوعات استان آسیب شناسی و در صورت نیاز ترمیم می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه خانه مطبوعات استان ترکیبی از اصحاب رسانه با انگیزه و سلیقه های مختلف است، گفت: با برگزاری یک نشست مجدد، آسیب شناسی با حضور خبرنگاران صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، دکتر غلامرضا منتظری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، عصر روز گذشته (3 آذر) در جمع خبرنگاران در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر استعفای مدیر خانه مطبوعات استان و ارزیابی شما از عملکرد این خانه طی این سه سال، گفت: خانه مطبوعات استان گلستان از ابتدا با ترکیبی از مطبوعات و اصحاب رسانه های استان تشکیل شد و از همان روزهای اولیه مجموعه انتخاب شده را با سلیقه های مختلف اما با انگیزه دیدم.


وی افزود: بنظر می رسد یک موضوع در روحیه اعضای خانه مطبوعات تاثیر گذاشت و آن هم فقدان یک مکان مناسب برای استقرار نیروها و بایگانی پرونده ها بود که بارها شاهد بودیم که اعضا در مکان هایی که شان محیط فرهنگ و علم نبود این فعالیت ها را انجام می دادند.


منتظری با اشاره به دو سال پیگیری فقط برای گرفتن یک مکان، تصریح کرد: دو سال بعد از شکل گیری خانه مطبوعات استان گلستان با شهرداری گرگان برای گرفتن مکان تعامل کردیم اما کار بجایی رسید که من برای یک کار نه چندان با ارزش با استاندار وقت و مدیرکل سیاسی استانداری در این مورد صحبت کردم تا بعد از دو سال فراز و نشیب این مکان در اختیار دوستان قرار گرفت.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: بعد از گرفتن مکان حرکت خوبی از طرف خانه مطبوعات آغاز شد ولی در هر مجموعه ای اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد و من هم معتقدم که نیاز به یک نشست مجدد داریم تا یک آسیب شناسی از وضعیت موجود توسط خود خبرنگاران صورت گیرد.


منتظری با اشاره به اینکه خود خبرنگاران بهترین قاضی برای خودشان هستند، گفت: ما نمی توانیم بجای خبرنگاران تصمیم بگیریم چون قرار است این نهاد به خبرنگاران خدمات بدهد و دومین نکته مهم اینست که اگر به هر دلیلی هر فردی قادر به همکاری نباشد با رعایت همه ساز و کارهای قانونی مجموعه را ترمیم می کنیم تا مجموعه طراوت و شادابی خود را از دست ندهد.


پایان پیام/
 

کد خبر 316360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha