لزوم هم طرازی استان یزد در زمینه توسعه ورزش با سایر استان ها

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد بر لزوم هم طرازی استان یزد در زمینه توسعه ورزش با سایر استان های هم رده خود تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد در دیدار با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر لزوم توسعه و گسترش ورزش در سطح استان، گفت: باید برنامه ریزی های لازم در خصوص هم طرازی استان یزد با سایر استان های هم رده خود در زمینه توسعه ورزش صورت گیرد.


میر محمدی با اشاره به فرهنگ مذهبی عمیق موجود در بین مردم استان، افزود: با توجه به این فضا این نوع تفریحات می تواند موجب شادابی و تقویت روحیه مردم شود.


وی افزود: ورزش یکی از تفریحات سالم است که در آن ورزشکاران به ایفای نقش می پردازند و تماشاگران لذت می برند.


استاندار یزد با تاکید بر گسترش ورزش همگانی در استان، اظهار داشت: ورزش همگانی فرصتی است که مردم خودجوش به میدان بیایند و برای سلامت فردی و اجتماعی خود تلاش کنند.


وی با بیان اینکه بهینه نمودن فضای پارک ها جهت توسعه ورزش همگانی در دستور کار شهر داری قرار دارد، گفت: شهرداری ها باید به این مورد توجه کنند که زمین های با کاربری ورزشی تغییر پیدا نکند مگر در مواردی که از لحاظ فنی توجیه پذیر باشد که در آن صورت هم باید زمین جایگزین در نظر گرفته شود.

 

عالی ترین مقام اجرایی استان با اشاره به اهمیت پروژه هایی همچون احداث ورزشگاه بزرگ یزد، گفت: ورزشگاه بزرگ یزد را از برنامه های اولویت دار استان قلمداد کرده ایم که در صورت گشایش اعتبار، تکمیل ورزشگاه سرعت خواهد گرفت و گوشه ای از مشکل ورزش استان مرتفع می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 316422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha